Üks kiirelt läinud kuu

Kui 9 kuud järjest tundus iga päev venivat ja on teada, et ootaja jaoks on aeg alati pikk, siis nüüd on hakanud aeg lendama. Suslik sai eile juba kuu ajaseks ja tunne on küll selline nagu oleks ta sündinud alles  mõned päevad tagasi. 

Suslik on kuu ajaga aga arenenud nii palju. Lisaks sellele, et ta on kasvanud suuremaks, on ta iga päevaga asjalikum. Ta oskab juba jälgida ümbrust ja uudistab. Ja oi kuidas talle meeldib hommikuti jutustada. Laiskleme voodis, vaatame üksteisele silma ja lihsalt jutustame. Tema minuga ja mina temaga. 

Kuigi vahest on tunne, et väsimus võtab võimust ja teinekord tahaks süda suurest kurvastusest lõhkeda, kui pisike gaaside käes vaevleb, siis tegelikult on see kuu aega olnud mu elu kõige parem kuu. Nii palju rõõmu ja pisikesi väikeseid hetki, mis tähendavad nii palju.
Kolm asja, mida Susliku tulek mu elus muutnud on:

1. MA EI MAGA ENAM  
Noo nii nagu varem. Ma ei saa istuda seltskonnas nii kaua üleval kui ma tahan. Ja kui nüüd aus olla, siis ega ma ei jaksagi. Ma jään magama siis kui Suslik öö unne jääb. Harva istun veel tunnike üleval, aga üldiselt lähen koos temaga magama, sest ärkan ju öösiti koos temaga ja ma ei jaksaks muidu järgmisel päeval tegus olla. 

2. MA TUNNEN RÕÕMU VÄIKESTEST ASJADEST
Seda nii kõiges, mis Suslikuga seotud kui ka  igapäevastes asjades. Noo näiteks kui Suslik naeratab või gaasivaludeta magama jääb. Aga ka selle üle, kui saan viis minutit dušši all liguneda või sooja hommikukohvi juua. Väikesed asjad, aga oi kui palju rõõmu toovad. 

3. MA EI HOOLI
Aga seda mitte klassikalises mõttes. Ma ei hooli sellistest asjadest, mis varem väga korda läksid. Näiteks kellegi teise arvamus. Või siis mingid väikesed mõttetud asjad, mis ärritasid. Enam ei hooli nendest. Ehk siis ma olen positiivsem ja ei lase nii palju negatiivsetel asjadel ennast kõigutada. 

Muidugi on veel palju väikeseid asju, mis muutunud on. Näiteks mõnel kodusel päeval jõuan ma dušši alla alles siis kui S ka koju jõudnud on töölt. 

Õnnelik Suslik 




Kommentaarid

Populaarsed postitused