Killuke rohelist ilu

Lähme S'iga septembri esimesel nädalavahetusel pulma ja see oli heaks põhjuseks midagi uut ja ilusat osta. Nii soetasimegi S'ile terve uue outfiti viisakaid riideid - kingad, püksid, triiksärk ja vest. Oi kui hea ta välja nägi. Eks kunagi kui pulmas käidud, saab ehk pilte ka. Kuigi mul alguses ei olnud plaani midagi uut soetada otsustasime siiski ka mulle uue kleidi pulma minekuks osta. Ja ühed kõrvarõngad ka. Analoogseid olen juba kaua tahtnud, kuid kuna pole olnud otsest põhjust soetamiseks olnud, pole neid ka koju toonud. 

Kleidi leidsin Montonist. Tegelikult oligi see esimene pood kuhu sisse asutsin ja sealt ma ta ka kohe leidsin. Tegemist oli äärmiselt lihtsa kleidiga, mis sobib suurepäraselt ka igapäevaseks kandmiseks. Nii ei jää ta kappi kurvalt seisma ja pakub rõõmu rohkem kui korra aastas. 


Et kleit just selline sai nagu ta sai, on suur roll just nendel samadel kõrvarõngastel. 




Pärit on need Zarast ja jäid mulle seal kohe silma. Nagu juba mainisin, on kleit äärmiselt lihtne ja tahab selliseks pidulikuks sündmuseks veidi särtsakamaid aksessuaare. Tume-tumesinise kleidi juurde sobivad need ju valatult. Ja sobiv kott on juba kodus ootamas ühte sellist sündmust, kus tõeliselt särada. 


Kott pärineb Parfoisist ja selle ostsin ma suve alguses. See jäi mulle e-poes silma ja Ülemiste keskusesse sattudes tuhisesin poest kiiruga mööda ja mõtlesin, et ostan koti järgmisel korral ära. Kui ma aga Rocca al mare keskusesse seda ostma läksin, polnud seda enam. Hiljem ei leidnud ka e-poest enam, kuid õnneks oli sattusin taas Ülemistesse ja seal ta oli mind ootamas. Olen seda paar korda enne Susliku sündi kandnud, viimased kaks kuud on see lihsalt tolmu kogunud. 

Kuidas kõik kokku sobib on näha juba siis kui pulma minekuks läheb. Ootan juba, et kõik asjad kokku panna ja ennast üles lüüa. 




Kommentaarid

Populaarsed postitused